reklama

Milujem ráno v záhrade

Obmenou príslovia chleba sa nikdy nepreješ, je podľa mňa pre prírodu záhrada ťa nikdy nenudí. Môže toto niekto nemať rád?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Musím vstávať zavčasu ráno, pretože náš pes, mačka, sliepočky a korytnačka si pýtajú jesť. Vždy vyjdem na dvor v pyžame. To je luxus a pôžitok z vlastného dvora, kde ste sami sebe pánom. Deti milujú pyžamovú párty, ja zase pyžamové rána. I v zime chodím v pyžame, len si dám teplú vestu a zateplené crocsy. To je moje ranné otužovanie.

Cez leto, hneď ráno, urobím obhliadku celej mojej záhrady. Zistím, ako rastlinky pookriali cez noc a ako sa teraz trbliece rosa na ich listoch. Tento rok veľa prší, tak nie je núdza o rosu. Obuté mám len flip-flop žabky, takže nohy osviežuje chladivá rosa. Ak som doteraz ešte napoly spala, tak toto ma preberie. Chvíľu si doprajem aj chôdzu na boso. Je preukázané, že to má priaznivý vplyv na zdravie. Na chodidle sa nachádzajú nervové zakončenia spojené s iným orgánom, svalom či kĺbom v tele. Pri chôdzi na boso sa stimulujú jednotlivé body a tým sa posilňuje imunitný a nervový systém, podporuje sa kardiovaskulárna činnosť, zlepšuje sa činnosť orgánov a celkovo sa nabíja organizmus energiou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Svieže ráno na záhrade je potešením pre všetky zmysly. Hneď mám lepšiu náladu a na všetko sa dívam s optimizmom. Zbehnem do kuchyne uvariť si šálku bylinkového čaju, beriem aj foťák a urobím pár záberov do fotoarchívu. Zídu sa pre potešenie v sychravom počasí. Trocha ešte posedím na dvore a potom sa pustím do práce.

Obrázok blogu
(zdroj: anica)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Anna Urbanská

Anna Urbanská

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradničenie je výhovorka dospelých, aby sa mohli hrať vonku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu