reklama

Poteší nie len deti

Po polnoci sme kráčali domov a všetko bolo suché a bez snehu.  Väčšina z nás, ktorí žijeme v krajine so štyrmi ročnými obdobiami, s napätím očakáva prvú snehovú perinu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Nič ma tak rýchlo nevystrelí z postele, ako keď niekto z rodiny ráno zahlási, že napadol sneh. Už som aj bola pri okne.

 Zima nemá byť bez snehu. Ľahký, biely sneh pôsobí na človeka pokojne a vyvážene. Skryje blato a všetky nečistotu. Aj tvrdé rovné plochy menia svoj vzhľad na mäkký zvlnený koberec. Z môjho rána som si ukradla pár minút, aby som sa prešla po dvore. Všetko vonku sa oblieklo do bieleho kabáta, nasadilo klobúky a rukavice. Aj inak plaché vtáky sa presťahovali bližšie k našim prahom, aby našli nejakú potravu. Naši domáci miláčikovia tiež obdivne skúmali sneh. Popoludní som vyrazila za mesto, pozrieť sa, ako sa to tam vybielilo. Stretla som ľudí aj so psíkmi. Usmievali sa a nikomu nevadilo, že nám do tváre padali mokré vločky. Biela je farbou čistoty. V človeku navodzuje stav pohody, pokoja a vyrovnanosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: Anica)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Anna Urbanská

Anna Urbanská

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradničenie je výhovorka dospelých, aby sa mohli hrať vonku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu