reklama

10 000 krokov

Kto prírodu naozaj miluje, nachádza všade krásu. (Vincent Van Gogh) Uschnuté lístie nešpatí stromy.  (Kurdské príslovie)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Konečne sa dni začali trocha predlžovať. Pekné počasie nás nenechá sedieť doma. Treba ísť pozrieť do chotára, do lesa i na lúky. Keď môj krokomer ukazuje okolo 10 000 krokov v prírode, som spokojná. To je moja denná dávka. Tak akurát príjemne nachodená, čo-to som videla, a keď mám sparing partnera, tak aj sme toho dosť nahovorili. Som dostatočne nabudená, motivovaná, nadýchaná kyslíka a často aj dostatočne zablatená. Dnes skôr premočená. Sneh sa topil na topánkach a presiakol až k ponožkám. Neublížil. Videli sme zajace, srnky, daniele i bažanty. Pochutili sme si na šípkach, ktoré ešte zostali na kríkoch. Zapadajúce Slnko robilo oblohu krásnou a tak sme si užili aj zlatú hodinku na fotenie aspoň s mobilom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: Anica)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Anna Urbanská

Anna Urbanská

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradničenie je výhovorka dospelých, aby sa mohli hrať vonku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu